Göztepe Kenetlendi!

Hentbol Kadınlar Süper Ligi Play-Out son maçı öncesi Göztepeli Kadın Hentbolcular özel organizasyonda bir araya gelerek kenetlendiler.

Haberin Özeti

  • Göztepe Kadın Hentbol Takımı, Süper Lig'de kalmak amacıyla 23 Mayıs Cumartesi saat 17.00'de Yenimahalle Belediyespor ile son maçına çıkacak.
  • Evka-4 Naim Süleymanoğlu Spor Salonu'nda oynanacak kritik karşılaşma öncesi takım, Göztepe Yelken Tesisleri'nde kenetlendi.
  • Hentbolcular, ligde kalmak için puan veya puanlar almanın önemini vurgulayarak yönetime galibiyet sözü verdi.

Ligin son maçında Yenimahalle Belediyespor'u konuk eden Göztepeli hentbolcular, puan veya puanlar aldığı takdirde lige tutunacak ve gelecek sezonda Süper Lig'de mücadele edecek.

Yenimahalle Belediyespor'u Evka -4 Naim Süleymanoğlu Spor Salonu'nda 23 Mayıs Cumartesi günü Saat:17.00'de konuk edecek, Göztepe'de hentbolcular, Göztepe Yelken Tesislerinde bir araya geldi.

Göztepe Kenetlendi!

Yenimahalle Belediyespor karşısında elde edilecek puan veya puanların öneminin farkında olan Göztepe'nin kadın hentbolcuları, yönetime galibiyet sözü verdiler.

Göztepe Kenetlendi!

Bakmadan Geçme

WhatsApp İhbar Hattı
00905454021976
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!