Güneşin Çocukları Başkan Mehmet Canpolat İle Bir Araya Geldi!
2026-27 sezonunda Hentbol Kadınlar 1.Ligi'nde mücadele edecek olan Güneşin Çocukları Spor Kulübü Haliliye Belediye Başkanı Mehmet Canpolat'ı ziyaret etti.
Haberin Özeti
- • Güneşin Çocukları Spor Kulübü Kadın Hentbol Takımı, Haliliye Belediye Başkanı Mehmet Canpolat'ı ziyaret ederek başarılarını paylaştı.
- • Takım, Ankara'daki Kadınlar Hentbol 2. Ligi finallerini ikinci tamamlayarak 2026-27 sezonunda 1. Lig'de mücadele etme hakkı kazandı.
- • Başkan Canpolat, antrenör Bayram Kaplan ve takımı tebrik ederken, oyuncular gelecek sezonda başarılı olma sözü verdiler.
Ankara’da düzenlenen Kadınlar Hentbol 2. Ligi 4’lü Finalleri 2’nci olarak tamamlayan Güneşin Çocukları, yeni sezonda Kadınlar Hentbol 1. Ligi’nde oynama hakkı kazanmıştı.
Altyapıdan yetişen sporcular ile birlikte mücadelesine devam eden Güneşin Çocukları Spor Kulübü, Haliliye Belediye Başkanı Mehmet Canpolat'ı ziyaret ederek başarılarını paylaştılar.
Başkan Mehmet Canpolat, "Güneşin Çocukları Kadın Hentbol Takımımızın antrenörü Bayram Kaplan, kulüp oyuncuları ve yönetim kurulu üyeleri ile Belediyemizde bir araya geldik. 2025-2026 sezonu Kadınlar 2. Ligi’ni ikinci sırada tamamlayarak 1. Lig’e yükselen takımımızı gönülden tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum." dedi.
Güneşin Çocukları Spor Kulübü oyuncuları Başkan Mehmet Canpolat'a gelecek sezonda başarı sözü verdiler.
Bakmadan Geçme
