Mersin Hantaş pankartla sahaya çıktı

Beşiktaş Mogaz’ın, play-off turu ikinci maçında Mersin Hantaş Sportif’i 44-31 mağlup ettiği maçta Mersin Hantaş sahaya pankartla çıktı.

Erkekler Süper Ligi Play-Off maçında Beşiktaş Mogaz Hentbol Takımının otobüsüne Mersin’de  yapılan saldırı sonrasında bu olay tüm spor camiası tarafında protesto edilmişti.

Hantaş Sportif bu olay üzerine Play-Off ikinci maçına “Sporda şiddeti kınıyoruz, Beşiktaş’ımıza Avrupa Kupalarında Başarılar diliyoruz” yazılı pankart ile çıktı.

Pankart karşısında Beşiktaş Mogaz’lı taraftarlar Mersin Hantaş’ı alkışladılar.

Bakmadan Geçme

WhatsApp İhbar Hattı
00905454021976
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!