Muratpaşa’da da covid-19 krizi çıktı

Muratpaşa Belediyespor’da Konyaalti Belediyespor maçı öncesi yapılan testlerde 2 sporcu ve teknik ekipten bir kişi de pozitif sonuca rastlandı.

HENTBOLHABER.NET – Hentbol Kadınlar Süper Ligi’nde Muratpaşa Belediyespor’da da covid-19 testi sonucunda 2 sporcu ve 1 antrenörde testler pozitif çıktı.

Muratpaşa Belediyespor’da oyuncular Beyzanur Türkyılmaz ve Betül Karaarslan’da covid-19’a rastlanırken, teknik ekipten Aslı Unvar’ın’da sonucu pozitif çıktı.

Kulübün sağlık departmanının hemen gerekli tedbirleri aldığı ve oyuncuların ve antrenörün durumlarının iyi olduğu öğrenildi. 

Bakmadan Geçme

WhatsApp İhbar Hattı
00905454021976
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!