Play-out Grubu'nun kalbi İzmir'de ve Ankara'da Atacak!

Kadınlar Hentbol Süper Ligi Play-out Grubu'nda cumartesi ve pazar günleri birer maç oynanacak.

Kadınlar Hentbol Süper Ligi Play-out Grubu’nda 11. Hafta heyecanı yaşanacak.

Haftanın ilk maçında 16 Mayıs Cumartesi günü Göztepe ile Odunpazarı Spor Kulübü karşı karşıya gelecek. EVKA-4 Naim Süleymanoğlu Spor Salonu’nda oynanacak bu müsabaka saat 17.00’da başlayacak. Tayfun Torçuk – Sami Aytaç hakem ikilisinin yöneteceği karşılaşmanın gözlemciliğini Fırat Beyde yapacak.

Haftanın ikinci karşılaşması 17 Mayıs Pazar günü MC Sistem Yurdum ile Yenimahalle Belediyespor takımları arasında oynanacak. İki Ankara ekibini karşı karşıya getirecek bu müsabaka Prof. Dr. Yaşar Sevim Hentbol Salonu’nda saat 16.00’da başlayacak. İsmail Doğan – Deniz Öztürk hakem ikilisinin yöneteceği maçın gözlemciliğini Turgut Gezgin yapacak.

Bakmadan Geçme

WhatsApp İhbar Hattı
00905454021976
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!