Üsküdar Ortahisar'ı İstanbul'dan Eli Boş Gönderdi

Üsküdar Belediyespor ile Ortahisar Belediyespor arasındaki maçı 31-28'lik skorla ev sahibi ekip kazandı.

Kadınlar Hentbol Süper Ligi Play-off Grubu 11. Hafta müsabakasında Üsküdar Belediyespor ile Ortahisar Belediyespor takımları İstanbul’da karşı karşıya geldi.

Çamlıca Spor Salonu’nda oynanan müsabakanın ilk devresi 2 gol farkla ev sahibi Üsküdar Belediyespor’un üstünlüğüyle tamamlandı.

Üstünlüğünü ikinci devrede de sürdüren Üsküdar Belediyespor, Ortahisar Belediyespor’u 3 gol farkla 31-28 yendi ve 2 puanın sahibi oldu.

Üsküdar Ortahisar'ı İstanbul'dan Eli Boş Gönderdi

Bakmadan Geçme

WhatsApp İhbar Hattı
00905454021976
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!